Forsendelse og retur

Forsendelse og returnering

Hvad er forsendelsesomkostningerne?

Har alle ordrer samme forsendelsesomkostninger?

Accepteres returneringer? Hvordan behandles de?

Hvis du ønsker at returnere en vare eller hele ordren, skal du gøre det gennem kundeservice via e-mail info@cosmetico.dk
Når du har givet os alle disse oplysninger, vil kundeserviceafdelingen kontakte dig for at angive de trin, der skal følges.
Under alle omstændigheder vil vi sørge for, at transportfirmaet afhenter varerne .
De sager, hvor der kan behandles en returnering, er følgende:

  1. Returnering efter kundebeslutning:

    I tilfælde af at returneringen ikke er relateret til en defekt eller fejl i produktet, accepterer vi returnering inden for de første 14 kalenderdage fra datoen for modtagelsen, forudsat at de angivne betingelser er opfyldt. Regulerer lov 3/2014 af 27. marts, artikel 71 i handelsregulering, som angiver, at produktet skal returneres i samme stand, som det ankom og ikke er blevet brugt (udover den blotte verifikation af god stand og funktion af samme). I tilfælde af, at den ikke indeholder den originale emballage, kan varen lide under en værdiforringelse.
    Refusionen af ​​varens værdi vil blive foretaget, når vi har tjekket vores lager i god stand. Kunden skal påtage sig returneringsomkostningerne, som er €4,95 for indenlandske forsendelser; kunden kan dog returnere produkterne på enhver måde, de finder passende.
    I tilfælde af at vi behandler afhentningen af ​​varerne (transportfirmaet ville hente det), og når vi først er her, og vi kontrollerer, at alt er korrekt, betaler vi beløbet minus returomkostningerne, eller hvis du foretrækker det, kan vi refundere det fulde beløb i form af en koderabat ved næste køb.
    Vi refunderer beløbet, inden der er gået 14 kalenderdage fra den dato, hvor varen blev returneret.

  2. Beskadigede produkter

    I tilfælde af at returneringen eller ombytningen skyldes, at produktet er beskadiget eller ødelagt på grund af transport, bedes du kontakte os hurtigst muligt for at kunne behandle ombytning/betaling af produkterne.</p >

  3. Forkerte produkter

    I tilfælde af at returneringen skyldes, at det modtagne produkt ikke er det, der er anmodet om, kan returnering ske inden for de første 14 kalenderdage fra modtagelsesdatoen. Du skal dog give os besked så hurtigt som muligt for at kunne behandle forsendelsen af ​​det korrekte produkt. Du skal ikke betale returomkostninger.

  4. Produkter med forkerte/ufuldstændige oplysninger

    Hvis returneringen skyldes, at det modtagne produkt ikke er i overensstemmelse med de oplysninger, der er angivet på hjemmesiden, kan returnering ske inden for de første 14 kalenderdage fra modtagelsesdatoen. Du skal dog give os besked så hurtigt som muligt for at kunne behandle det. Du skal ikke betale returomkostninger.

  5. Defekte produkter

    I tilfælde af defekte produkter vil vi, alt efter hvad der er relevant og afhængigt af produktets betingelser, fortsætte med at reparere, erstatte, reducere prisen eller opsige kontrakten, procedurer, der vil være gratis for forbrugeren og brugeren.< br />Cosmetico vil reagere på den manglende overensstemmelse, der viser sig inden for en periode på to år fra leveringen. Forbruger og bruger skal informere sælger om den manglende overensstemmelse inden for to måneder efter at have fået kendskab hertil.
    Produktgarantien har en periode på to år fra levering.
    **I tilfældet ved en fejltagelse af at modtage et udløbet produkt, har vi brug for billedet af batchen og datoen, og derfor kan vi erstatte det eller betale dig.

Hvordan refunderes pengene?

Refusionen af ​​beløbet vil ske til det samme kort eller PayPal-konto, som ordren blev betalt på, når den ankommer til vores faciliteter. I tilfælde af at du betaler med efterkrav eller overførsel, vil du blive bedt om kontonummer og IBAN for at kunne foretage betalingen. I tilfælde af at produkterne ikke returneres under de angivne forhold, forbeholder vi os retten til ikke at tilbagebetale beløbet.

Særlige tilfælde

  • I tilfælde af at kunden afviser varen, vil beløbet for produkterne blive refunderet her, og forbeholder sig retten til at opkræve returneringsomkostningerne til kunden.
  • Produkter til intim brug accepterer ikke returnering som angivet i artikel 103 i lov 3/2014 af 27. marts.
  • Delvis returnering af produkter købt i en pakke er ikke tilladt.

Kan jeg ændre eller annullere min ordre?

Ring til os på tlf. +34 --TELEFON-- eller skriv en mail til info@cosmetico.dk hurtigst muligt, så vi kan behandle annulleringen hurtigst muligt og kunne behandle en ny ordre med de foretagne ændringer.

Vores kundeservices åbningstider er fra 9.00 til 19.00 mandag til fredag.

Hvor lang tid tager det at modtage min ordre?

Vi tilbyder en leveringsperiode på 24-48 arbejdstimer, når produktet er på lager, eller når vi modtager produkterne i henhold til den angivne tilgængelighed. Når du foretager købet, under "tilføj i kurv", vises tilgængeligheden af ​​hvert produkt: du kan tjekke, om det er på lager, eller om hvor mange dage vi modtager det. I tilfælde af problemer kunne vi hurtigt kontakte dig for at kunne sende hurtigst muligt.

Dagens ordrer vil blive betragtet som bestilt via nettet eller telefonisk inden kl. :00 pm :30 timer, med den eneste undtagelse af dem, hvis valgte betalingsmiddel er bankoverførsel, hvor ordren vil blive inkluderet den dag, beløbet modtages (behørigt angivet med ordrenummeret i konceptet ) på vores checkkonto.

Ved ordrer til De Baleariske Øer er leveringstiden 48-72 timer.

Du kan under ingen omstændigheder vælge tidspunktet for ankomsten af ​​ordren, når du foretager den.

Transport

Hvilke områder og lande betjener cosmetico.dk?

Hos Cosmetico betjener vi halvøen og De Baleariske Øer. I øjeblikket sender vi ikke til De Kanariske Øer, Ceuta eller Melilla.

Nuværende kurser

Forsendelsesomkostninger

País Compañía de Transporte Gastos de envío y embalaje (Impuestos NO incluidos) Tiempo de Envío (días laborables)
AT GLS 8.15€ 3
BE GLS 8.15€ 2
BG GLS 9.20€ 5
CY DPD 350.00€ 8
CZ GLS 8.15€ 3
DE Deutsche Post 8.50€ 3
DE GLS 9.00€ 3
DE GLS 15.50€ 5
DK GLS 7.75€ 3
DK GLS 15.50€ 5
DK FedEx Priority 20.15€ 1
EE GLS 10.25€ 6
ES GLS 4.10€ 1
ES Correos Express 4.25€ 1
ES (Islas Baleares) Correos Express 6.45€ 3
ES (Islas Baleares) GLS 12.50€ 3
FI Posti 12.15€ 8
FI GLS 13.50€ 6
FR Punto Pack 6.15€ 4
FR La Poste 7.75€ 3
FR Punto Pack 8.15€ 6
GB DPD 30.00€ 5
GE FedEx Priority 40.00€ 3
GR DPD 22.90€ 5
HR GLS 9.20€ 4
HU GLS 9.90€ 4
IE DPD 13.15€ 4
IT SDA - Poste Italiane 8.75€ 5
KR FedEx Priority 3,200.00€ 5
LT GLS 9.20€ 6
LU Punto Pack 5.15€ 4
LU GLS 8.15€ 2
LV GLS 9.20€ 6
NL PostNL 7.75€ 3
PL Poczta Polska 7.75€ 8
PT Portugal Post 4.75€ 3
PT Correos Express 7.15€ 2
RO GLS 11.30€ 6
SE PostNord 11.75€ 8
SG FedEx Priority 2,140.00€ 15
SI GLS 8.70€ 4
SK GLS 8.35€ 4

Hvordan sender du min ordre?

Forsendelser leveres til den adresse, du angiver i købsprocessen. Forsendelse til postbokse er ikke tilladt. Hvis ordren er stor eller tung, vil transportøren levere den til portalen eller, hvis det ikke sker, til den nederste etage.

Vi sender dig en e-mail, så snart ordren forlader vores faciliteter. Derudover vil du på leveringsdagen modtage en besked fra transportfirmaet.

Kan jeg vælge leveringstidspunkt?

Leveringstiden afhænger af transportfirmaet og den rute, de har valgt, så på forhånd kan vi ikke angive en tidsplan. Men så snart ordren går ud til levering, vil du modtage en e-mail med besked, og i tilfælde af at det ikke passer dig, kan du kontakte dem og arrangere leveringen